České Švýcarsko 13.-17.9.2011

úžasné dny strávené s bandou lidí, s nimiž se nuda zahrabává pod peřinu - Leňa, Barča, Lucka, Štěpán. Z tak pohádkového místa jako Národní park České Švýcarsko je se nám ani nechtělo vracet. Úchvatná krajina všude kolem. Po prostudování mapy musím říci, že jsme vetšinu těch důležitých míst prošli.
den 1. po rozkoukání se a vybalení jsme šli na večerní procházku na nedalekou vyhlídku..
den 2. prošlapání bot téměř po všech barvách turistické stezky (kromě růžové) po "zbytečné"+neplánované avšak přírodou něčím vyjímečné oklice jsme došli k Malé pravčické bráně, z ní přes další kopce, pískovcové skály jsme se dostali k nejznámějšímu a asi nejnavštěvovanějšímu místu ČŠ, k velké Pravčické bráně.. poté už "jen " cesta zpět do kempu ve Vysoké Lípě a očumování tamějších ovcí, které se bály a jen ukazovaly řiťky
den 3. výprava(:-D) na Rudolfův kámen, z něhož byl moc hezký výhled na okolní přírodu.. někteří se na vrchol dostali po obvodu, jiní sic odvážnější ale hloupější, se vydali strmě po skalách (ano i já:-P), Z RK jsme zamířili k Úzkým schodům, často nazývanými "Mýší díry".. trasa po žebřících mezi skalami byla příjemným zpestřením a výhled jsme si vychutnali jetě více než z Rudolfova kamene, časté pózování na fotkách tomu nasvědčuje, při zpáteční cestě jsme si ještě zaskotačili na "senových válcích"
den 4. poslední výletní den jsme se vydali do Hřenska, je turisty oblíbené pro své soutěsky.. jednu z nich, Edmundova soutěska, jsme propluli s panem průvodcem, značně unuděným a ubručeným pánem.. ale mi se líbila, ukazoval nám kameny připomínající (ne u všech jsem podobu viděla) zvířata, lidi. Ze soutěsky jsme se po chůzi lesem opěěěět do kopce dostali na vyhlídku, z níž už jsme se vydali do kempu a pořádně završili náš trip..cink cink
den 5. balení a odjezd..aaach jo.. :)
Tohle místo opět doporučuji, a vrátím se, protože Jeskyně víl atd. na mě ještě čekají.

Sony E10i

V májové AKCI nyní máte fotoknihy s 25% a větší vyvolané fotky, vč. všech plakátů s 27% slevou. Neváhejte slevy využít. A nově nemusíte zadávat žádný kód. Slevu na produkty v akci získáte automaticky. Akce platí do 5. 5. 2024